Bakpulver införskaffat

Fast jag var inte lika sugen på Krumelurer idag. Hämtade N tidigt från dagis och åt krumelurer tillsammans.

Nu ska jag sätta igång med köttfärslimpan. Konstigt hur dagen gick fort, jag hann vila en halvtimme på förmiddagen, sen vankades ju lunch med Petra och Maria. Marias lilla 6 månaders bebis var sjukt söt (och lugn)

Vägde mig på MVC idag och konstaterade att vätskan verkligen gör sitt nu. Hvdvrken, vätskan och några till faktorer är ju inte bra tillsammans, men jag har ingen huvudvärk idag, tog sista alvedonen inatt (fick av mamma).

Fått några konstiga utslag på kroppen, ser ut som myggbett och kliar. Googlade på nätet och fann att det kan ha med graviditeten att göra. Sånt gör mig liiiiite konfunderad.

Ringde min man under lunchen med tjejerna, jag skulle fråga en sak, han svarade; Föder du, annars sitter jag i möte.
Det här kan ju bli lite roligt, vilken makt jag besitter ;-)

Närå, jag får be honom göra ett schema så att jag inte stör honom på mötestiderna....

Nu ska jag bege mig till ugnen

(har inte bestämt mig om jag gillar den här bloggen, jag kan inte länka i den, verkar som om jag måste betala 59kr/månaden i sådana fall... får se om jag "flyttar")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0