Jamen då ska väl jag också...

...blogga på nätet.

Just nu jobbar jag hemifrån för att få ordning på allt som ska lämnas över. Märks att jag har för mycket kontroll.
Jag skulle egentligen ha jobbat min sista dag igår.
Men.. så blev det inte.

Trött är jag också och faktiskt lite nervös för förlossningen. Kan inte sätta ord på vad jag är mest rädd för. Att dö kanske. Dö av smärta. Fast jag överlevde ju förra gången.. (knappt).

Sonen var supersöt igår, när han sa;
- Mamma, jag tycker inte alls att du ser tjock ut. Från sidan ser du helt vanlig ut.

Puss på honom (ja han fick en glass efter det).

Igår lyckades jag bränna 1200 spänn på grejer till bebisens SÄNG. Då var inte sängen inräknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0