Sista dagen

Sista dagen på jobbet.
Känns hur knasigt som helst.
Inatt var jag vaken för att jag hade värkar.

Ett tag trodde jag att det var på gång och blev jättefnissig.
Sen fick jag panik.
Min utläggsredovisning var inte klar (f´låt Annelie), inte milersättningen, inte hade jag packat någon väska.
Och - det värsta av allt - jag har inte rakat benen.
*skäms*
;-)

Men värkarna gick över när jag var i upprätt läge, så jag satt och jobbade mellan 0200-0330. Sen kollade jag på trevliga serier på tv.
Klockan 0640 kom N in och undrade om det var morgon.

Idag är det begravning för min morbror som hastigt gick bort för ett tag sedan. Känner att jag har "mammarollen" idag, då min mamma gråtit och är nervös inför idag.

Men morbror har valt ett vackert väder till hans begravning. Blir nog bra.
Jag lyckades få på mig en svart kavaj imorse, det enda som inte får plats i den är magen. Men jag brukar aldrig stänga mina kavajer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0