Sömn

Att sova när man är hög gravid.. är inte lätt
Jag har två lägen att välja på. Vänster sida eller höger sida.
Ligger  jag på vänster sida, så känns det som om hjärtat trycks ihop och jag får typ syrebrist
Ligger jag på höger sida, så får jag oftast kramp i skinkan och hela vägen ner till foten.
Så då måste jag byta till vänster.
Ja, så här håller jag på hela nätterna. När jag hör grannen smälla igen bildörren och åka till jobbet vid 0545, är jag glad att det är morgon och att jag får gå upp till en ny dag

Idag är det Drop in fika på N´ s dagis. Min man har sjukt svårt för sånt. Han bekymrar sig för alla barn, vars föräldrar INTE kommer på fikat. Att de barnen ser alla andras föräldrar komma och deras inte kommer.

Jag ska i vilket fall som helst dit

Nu, lunch (chili con carne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0