Trött

Sjukt trött... galet trött..
skulle lätt bara kunna blunda och somna... ståendes.

Ska försöka vila på eftermiddagen.

Gårddagens middag blev lyckad. Massor av mat över, men så är det alltid när vi lagar. Hellre för mkt än för lite.
Finns några vi umgås med, där maten alltid tar slut. Det är mitt värsta

Fem barn och 7 vuxna. Det var högt i vårt hus igår. Sen satte vi på en film mellan middagen och efterrrätten, då blev det lite lugnare.

En av gästerna ville nog inte vara här. Den personen gör så ofta. När h*n är på humör, så är h*n supertrevlig. Men så finns det tillfällen då man märker att personen helst skulle vilja vara hemma. Vad jag inte förstår, är varför h*n inte stannar hemma helt enkelt?
Jag skulle aldrig i mitt liv gå på ngt som jag inte har lust med (här kan min man bli galen på mig, men jag bestämmer själv).
När alla gått, sa jag till min M att den här personen är fan som en tjurig tonåring, sitter och fipplar med sin mobil medan vi andra pratar.
Nu var jag för trött för att bli irriterad igår. Annars brukar jag säga till.

Nu vankas lunch och sen ska N och jag iväg på lite shopping igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0